Retourneren

Je wil een bestelling terugsturen naar ons.

Dat is spijtig, maar we helpen je graag verder.

Onze beloftes en garanties

We garanderen betrouwbare en kwalitatieve producten voor een eerlijke prijs.

Is er toch iets aan de hand met één van de producten die je bij ons gekocht hebt? Dan lossen we dit graag voor je op. Laat het ons zo snel mogelijk weten als je een product beschadigd hebt ontvangen of wanneer het niet overeenkomt met de leveringsbon of wat je besteld hebt. Stuur de artikelen in dat geval binnen de 14 dagen terug.

Herroepingsrecht

  1. Mocht je na je aankoop beslissen dat je het product niet wil houden, kan je het product binnen de 14 dagen na ontvangst terugsturen. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen de 14 dagen terug.
  2. De bedenktijd gaat in op de dag nadat jij, of een vooraf door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen.
  3. Als je in eenzelfde bestelling meerdere producten hebt besteld, gaat de bedenktijd in op de dag nadat jij, of een vooraf door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste product heeft ontvangen.
  4. Wij mogen jou vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van jouw reden(en) verplichten.
  5. Als we je product nog niet hebben teruggekregen en ook geen bewijs hebben dat je het hebt teruggezonden, wachten we met de terugbetaling.
  6. De verzendkosten om het product terug naar ons te sturen, bedragen €5,85.
  7. Bekijk het product aan alle kanten. Ben je er niet blij mee? Open dan zeker niet de verpakking en gebruik het product niet. Doe je dat wel, dan kan het zijn dat je minder of geen geld voor het product terugkrijgt. Het uitgangspunt hierbij is dat de je het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals je dat in een winkel zou doen.
  8. Je kan het volgende niet terugsturen naar ons:
    • Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
    • Producten waarvan de verzegeling is verbroken of de verpakking is geopend, waardoor het zijn waarde verliest en wij het niet meer aan andere klanten kunnen verkopen.
  9. Je kan je retour aanmelden via onze klantenservice. Daarna doen wij het volgende:
    1. we sturen je een bevestiging van je aanvraag
    2. we regelen voor jou de terugzending van product, welke je dan kan binnenbrengen bij één van onze afleverpunten
    3. we sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen de 14 dagen terug

Hoe behulpzaam was deze pagina?

Heeft u feedback of suggesties om deze pagina te verbeteren?